Wiele wyzwań, jedno narzędzie

Planujesz reorganizację w firmie, wdrażasz nowe procedury? Chcesz szybko wprowadzić nowy produkt na rynek? Szukasz rozwiązania do zmiany zachowań Twojego zespołu sprzedażowego? Czy może chcesz wdrożyć nowe procedury w Contact Center? Wspólnie z naszym partnerem, firmą One2Tribe dostarczamy gotowe narzędzie do wsparcia procesu zmian i motywowania zespołów.

Dla Biznesu

ZMIANA NAWYKÓW

Wspieramy trwałe zmiany zachowań, wykorzystując mechanizm uczenia społecznego i schematy nagród.

HISTORIA

Nasze rozwiązania wypracowaliśmy w oparciu o wieloletnie doświadczenie na rynku innowacyjnych technologii. Od 2003 roku badamy mechanizmy gier, by opracowywać najlepsze rozwiązania dla biznesu i medycyny.

DOŚWIADCZENIE

Na przestrzeni lat z naszych rozwiązań skorzystało już ponad 5 milionów użytkowników, a nasz zespół doceniły również firmy zagraniczne. Dążąc do ciągłego rozwoju i zmian, one2tribe zdobywa międzynarodowe nagrody takie jak Nexon Initiative, IBM Watson AI XPRIZE, czy VivaTech.

CO ZMIENIAMY?
Zarządzamy zmianą, by osiągać wyznaczone cele. Każdy kolejny projekt tworzymy w oparciu o potrzeby i wizję naszego klienta. Podejmujemy wyzwania i zmieniamy na lepsze.

Jak to działa?

Wyznaczymy cel, projektujemy zmiany, wdrażamy, utrwalamy i mierzymy efekty.


Pomagamy zmieniać zachowania ludzi i uruchamiać nowe nawyki, aby:

  • doradca klienta proaktywnie proponował nowe rozwiązania
  • pracownik pomocy technicznej poinformował klienta o zrealizowaniu zgłoszenia
  • sprzedawca proponował nowe produkty
  • członkowie zespołu wymieniali się informacjami
  • menedżer włączał pracowników w procesy rozwiązywania problemów
  • pracownicy chętnie podejmowali współpracę

Badając zachowania użytkowników od 2003 roku, One2Tribe wypracował platformę opartą na dwóch najbardziej efektywnych zależnościach pomiędzy wprowadzeniem pożądanych zachowań a utrwaleniem ich w postaci nawyków.

Są to:

  1. Schematy nagród (B.F.Skinner) mechanizm, polegający na wzmocnieniu i premiowaniu pożądanego zachowania
  2. Modelowanie społeczne (A. Bandura) wpływ innych osób na danego uczestnika programu. Są to zarówno osoby, traktowane jako autorytet, trener jak i inni współpracownicy.

Dzięki zastosowaniu opisywanego narzędzia wdrażanie zmian następuje za pomocą małych kroków, które na poziomie organizacji wprowadzają widoczne efekty.

Nagradzanie to sygnał zwrotny, mówiący pracownikowi, że postępuje właściwie. Z kolei sygnał zwrotny daje poczucie kontroli i dostrzeżenia starań. W zespołach liczących kilkadziesiąt osób, trudno zadbać o pochwałę dla każdego z pracowników. Chcąc wprowadzić dane zachowanie w nawyk konieczna jest natychmiastowa reakcja wzmacniająca (nagrodzenie). Systemy premiowe działają zbyt wolno, przez co zachowanie nie zostaje utrwalone. Dzięki wykorzystaniu AI platforma oferuje dostosowany tryb zadań, nagradzania oraz tworzy spersonalizowany plan dzienny – niczym koordynator, uwzględniający indywidualne predyspozycje każdego z pracowników.

Efekt – pożądane zachowania zostają odpowiednio wzmacniane, a na poziomie organizacji zachodzą trwałe zmiany w zespole.

Jesteś ciekaw efektów? Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami !